24h購物| | PChome| 登入
2003-08-03 00:09:45| 人氣81| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《双雄》海、陸、空宣傳日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2003年7月29日

今日係Leon唯一一日係香港宣傳双雄,黎明自半島酒店頂樓坐直升機到添馬艦,然後再坐銀色波子,係灣仔金紫荊廣場會合Ekin,參與兩雄相遇揭幕禮.
.................
︿Vanlee.MH 日記︿

我飛奔去到金紫荊廣場~去睇黎明呀!!好型仔呀!坐住架銀色保時捷~
之後,我地仲玩追車呀!!哈哈~好好玩呀!!

坐住架的士跟住黎明同鄭伊健wor!~其間,有好多人都俾我地大罵!
包括有切線既車...企係度唔郁既人~仲好笑既係呢!!

我地架車不嬲都係跟住鄭伊健果架車後面,而黎明就係佢前面~
紅燈大家就停低左~咁隔黎有好多途人!有個女仔,就打俾佢個fd~

話見倒黎明,佢仲同佢個fd講:好似係~唔知呢?哈哈~*

我地係的士度即刻打開個窗同佢講:係呀!係黎明黎ga!!!

哈哈~講完之後,我地又繼續追lu~最後,黎明去左香格里拉大酒店!
跟完之後我地再去到UA金鍾換首映戲飛~換完就去食dinner!!

食完就再去等黎明!!黎明落車時,d閃光燈不停咁閃!!勁多記者~

全部圍住晒~不過我都見倒佢!!哈哈~*可能大多fans既關係~

黎生個樣有d不耐煩~!!之後,大家都開始入場lu...

仲見倒楊生,霆鋒,林家欣,mandy,maggie等等~~

哈哈︿︿*套戲都幾好睇~!!
.................

Special thanks to Vanlee~!

台長: .++○o °
人氣(81) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文