24h購物| | PChome| 登入
2006-02-27 21:41:28| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

樂園後編八

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我真是對我的職場生涯感到灰爆!

只是短短大半年的光景就給我遇上了種種的situation !!!
對我來說,公司執左都不是一件大事,因為一段時間就會唔記得,
但依家要我日日好似困獸鬥咁對住我同事,我就覺得好悲哀。

今天他終於完全發作,send 左七個sms比我。我只係話我要想一下,遲d先回覆佢。我和男朋友想了一些"台詞",但之後我打比佢,佢竟然關了手機。

我都唔知點收科,因為佢好面皮薄,情緒化到死....試過我唔聽佢電話,佢就唔同我講野一日。大佬呀,你是我那一位喎!?

今日只是星期一,還要我怎麼樣受氣?

回想起,可能我之前真是有很多好處和關心,但依家咩要還囉!
下次,真是要醒醒少少,唔好比人有幻想空間好!

台長: 小Wing Wing
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文