24h購物| | PChome| 登入
2005-06-01 18:03:57| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

72. ??靠自己能生存嗎??...... 六月,初見曙光。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩!真是超級驚呀!今天又去第一次見長工,又放最後GPA,超可怕呀!

原本本月心情和自信心於極度低落期,但真如星座所說 “六月金牛座事業會於迷茫期走到光命處”,果然果然!

真是太好了,全年GPA高企,這總算對得住「平平無奇」的Year 2了。哈哈哈,暫時是3.53 (還有一科未出哦……)

至於見工方面,這兩個星期被流感纏身,只可以用最大能量去build一個website出來,都合我的standard,可是還有待改善,而且個showcase都未做好。做到我覺得可以見街坊的時候,我便會放在icq的link給大家看哦!

講返今日的interview啦!是一間中小企的advertising agent,走高檔路線,人數只不過十個有多少少。未去in的時候都好驚呀!因為佢招聘時要professional和有中國商業知識的背景,個人工又非一般地高。我想我何得何能呀,一個fresh grad,識飛都唔得啦,都無實際商界經驗,但佢竟然肯in我,咁咩試試囉!

一開始個老闆對著我份cv黑面地看,然後又不停咁問我關於branding的問題,點解想做brand designer,有咩行銷策略,對中國的市場有甚麼看法。嘩!心裏超級滴汗,個腦要不停咁轉,差點暈低(因為我仲未病好…)幸好個managing director都幾好人,咁我都無咁驚。如果比raysen聽到我d答案,一定會黑面囉!因為無做好功課,d information無記到,只是點到即止,d野唔concrete。好彩因為job online training和poly的課程,我先有d野講咋!

之後咩 “食老本” 比d舊野佢地睇,佢地話ok喎!之後竟然問我之前見工得到d咩評語喎!我咩話這是第一份見的嘛!之後佢又問我一大輪想做咩公司和介紹佢地間公司。最後又話我因為fresh grad,所以無咩business sense,而且佢話想我下星期見埋其他工,才決定去唔去佢間公司,費事我唔甘心喎!個manager話下星期佢會打電話比我,同我再講和商量個salary。

嘩!!看看個時間,竟然由1015 in 到 1200,一個半鐘長超世紀interview。

咁係咁係想請我呀!?男朋友說他是想和我nego個價錢喎!我都明架,佢無理由比我咁高人工架嘛!但我下一個星期應該點同佢講呀,我唔識架喎!!!

份工當然不是舒服工啦!但要接觸的範疇都幾廣,除publishing外,還要做show和event的decoration,space design,所以佢地話要請個全能的designer比較難 (我好彩每樣都知少少:graphic + product + interactive + space design)。小公司要食腦攪大show,又要grand,但又要低budget,都幾腦筯急轉彎 (不過外國一早就行小公司食腦制)。

仲有呀!佢話第一個月是時薪制,咁可以大家試試,不用七日通知喎!唉,個腦好多問號。唔知佢係唔係真係請我?我要幾多人工呢?我又做唔做得來?

P.S manager在多年經驗後對各大學院的看法,都幾得意:

港大生自大,好高而吹水無料到;中大生懶懶閒,做事唔積極;poly 的人只是做他們喜歡做的事,做多少少都唔肯;浸會的人成日只會看錢看,勢利;嶺南的人目光短淺,著眼現在。聽到我出冷汗,我都是大學生嘛……最後她說城大的都幾務實,幾好,咩咁比面呀!

台長: 小Wing Wing
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文