24h購物| | PChome| 登入
2008-01-11 22:55:01| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

幸福總不屬我

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

很久沒有Update過呢一個新聞台,
呢一個很少人知道我寫既新聞台,
因為我可以放心寫下我既感受,
呢一個新聞台全是我最真實既故事,
這裡記載了我既愛情回憶,
呢一個就係我既(我感新聞台).

點解?幸福總不屬我?
每個男人總說愛我,照顧我一生一世,
偏偏只有傷害我?
我只想有個誠實,正直,可靠既男人.
我從來都唔敢要求對方好有錢.
照顧到自己係最基本.
可惜,口口聲聲話照顧我,
但係就將所有債務推晒係我身上,
行街睇戲食飯我比錢都唔好計,
知佢搵得少,都冇所謂,
一個男人連自己都養唔掂,仲要個女朋友幫佢還債,
攪到個女朋友比人追債.真係唔係男人既所為.
問心我真係覺得呢一個人真係好冇用.

我作為一個女人, 見到自己男友出事,
都唔會就手旁觀, 用自己名譽同銀行借,
幫完佢,都好似無動於衷,永遠就拖,唔追唔還,追都未必還.
唔好話男女朋友丫,如果我借左人錢, 我一定會還,
何況有一個人為左我,肯纜上身, 我一定好內疚,
想辦法盡快還,都唔好累人.

可惜,我信錯左人,只好怪自己唔帶眼識人.信左一個大話情人
以為對方好愛自己,其實,如果一個男人緊張你,覺得你重要
根本唔忍心傷害對方.
我為佢有太多藉口了, 相信佢有一日會改過.
現在可以做朋友都好免強,做人世絕對唔得,
太唔可靠,雖然都好唔捨得,因為曾經都有好開心既時刻,
仍然祝福佢,快樂....




台長: venyousee
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文