24h購物| | PChome| 登入
2005-02-12 11:11:42| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

續 - Winning 遊樂場

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

用得呢個GIF檔, 都知我而家想介紹d好好扭波既Winning玩家...

華仔 - 我都未見過d人可以一扭五(可能我見識少). 但係華仔真係唔講得少, 唔聲唔聲扭下一個, 扭下又一個. 跟住一個普通Pass就造成單刀, 最後扭埋個龍先入你波, 死未. 好似捉象棋剝人光豬咁款. 睇佢打O個陣就好似睇緊巴塞隆拿or阿仙奴踢波咁. 亨利, 朗拿甸奴就變O西肥馬---馬納當拿. 視守衛如無物, 逢人過人, 連自己友都唔放過. 仲有佢既比賽好少爆冷, 對弱隊時or較弱對手時都輕風送爽咁派蛋比人, 印象中佢未輸過俾澤霖, 呢個已經係係我地入面一個可以引以為傲既紀錄.
常用隊: 巴塞隆拿, 阿仙奴
得意技: 究極盤球
經典作: 炒小狗7-0, 送澤霖四蛋...

阿祖 - 鐘聲Winning友, 其實我O個班有好多人識打, 但係我唔係同佢地好熟, 所以成日都係同阿祖打. 阿祖又係O個種擅扭既玩家, 再加上其密集式中央突破. 對手兩個中堅往往疲於奔命, 好多時出現唔夠人守既情況. 有時佢又會有d怪陣破敵, 我都死過唔少次. 記憶中我同佢既對賽紀錄係我輸既較多, 始終都諗唔到計去守佢密集式. 另一樣就係將d高既中堅推前打DM, 亦係佢既特色. 你見過祖雲山齊士(Juan. Sanchez,前華倫西亞前鋒)打單前鋒可以一扭四連龍門未? 佢做到, 有邊個用華倫會用個幾白兔下既山齊士打正選丫, 仲要單前. 利害, 佩服!
常用隊: 熱刺
經典作: 炒我5-1....(狂風掃落葉)

台長: 尚未設定
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文