24h購物| | PChome| 登入
2007-06-29 22:51:12| 人氣344| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

二零零七年六月十九日 晴天炎熱

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

二零零七年六月十九日 晴天炎熱

終於都到咗我一年一度生日大日子啦~

今天我同卜卜去了Disney慶祝呀~

我十分興奮同開心,因為第一次去喳~

今天天氣非常好,可惜就超熱,有成32度,
而且超曬,幸好有用防曬喳,否則一定又曬傷啦~

原來生日來Disney會有個生日襟章送架,
初初都以為沒有甚麼特別啦!
但後來將它掛在衣服上,發現有很多那裡的工作人員也會對我講”生日快樂”
其實生日聽到這句說話是特別開心呀~
雖然無海洋公園有得生日免費入場,因為超多人送上祝福一樣!
也同樣感到很開心~

我們今次玩咗好嘢,尤其去玩”旋轉木馬”好似回復了童真,
回想細個時好喜愛轉轉轉,好耐無玩得咁開心~

還有,我也好鐘意玩那個”巴斯光年”,好好玩呀,我玩咗二次呀,
估不到原來它有得計份架,最後好開心我還贏咗卜卜啦!哈哈!

另外,我也好欣賞winnie the pooh的game,
因為那本立體圖書整得好靚,雖然我沒有特別喜愛
winnie the pooh,但我也好鐘意呢~
所以,喜愛它的朋友更加要快d去,一定要去啦~

我們由早上九時玩到晚上八時,因為我們要同埋卜卜姐姐的bb仔一齊玩,
而且又要排隊,所以沒有玩曬所有的game,但大部份的game都玩咗~
但我都好想再去一次呢~
希望有機會可以冬天再去過~
因為今次實在太熱啦~

不過,如果可以去到日本,美國那個就更加好啦~嘻嘻~

最後,幸好地今天是端午節正日,好多人可能要應節,所以也不太多人來
Disney,所以我們可以同好多不同公仔影咗了好多靚相呀~

今天真的過得好完美,好開心可以有個難忘的生日!



這隻winnie the pooh好搞笑架~
佢竟然捉咗~海盜sony cat~
你睇下佢隻手啦!

但經過這次去disney,我對winnie the pooh
也有好感呢~嘻嘻!

台長: 小Tu Tu
人氣(344) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

PAT
我上次去的時候同唔到WINNIE THE POOH影相呀,好失望呢~~~
我都要再去一次!!誓要同WINNIE THE POOH影到相為止!!
哈哈~~~哈哈~~
2007-07-03 09:53:22
小Tu Tu
Pat:
咁你一定要同winnie the pooh影相呀...
佢真的好可愛...好搞笑~
還有, 記得要平日去可以影多幾張相~
因為我上次見到有個女仔勁喜愛winnie the pooh,
影咗好多張呀~
所以我她也買咗好多張相~
2007-07-05 22:32:28
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文