24h購物| | PChome| 登入
2021-10-21 10:07:09| 人氣2,165| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20/10/2021


趁住我自己放假可以約平日晚食飯,而且又覺得Phoebe應該有d野唔妥咁~?!
所以我早前就連同司欣一齊約晒出o黎,反正得我地三個傾計就點樣都係易d講野~!!

而且日前司欣仲有喜訊升左職添呀,所以呢次飯局就變左由佢請我地去屯市食飯呀~!!
今次見面都已經夾定左下個月個期喇,事因屆時又到Beeus生日要出去慶祝嚕~!!
事關早前佢地都提及到就係想約埋出去住酒店,始終咁樣先可以連續玩晒兩日喎~!?

至於酒店方面暫時未有正式定案啦,同時司欣亦都要因為拇假問題而睇下成唔成事喇~?!
現階段呢d計劃都只係一個初步定案,稍後時間會再進一步落實大方向會係點樣啦~?!

今次見面其實都係俾大家一齊呻下啦,而最多野要講o既人都應該係Phoebe喇~!!
事因佢對於自己而家份工有好多不滿又做得唔開心,所以佢好想轉換一個新環境呀~!!
但係我地除左聽下佢呻之外就仲要俾個方向佢,始終而家轉工都係有唔少野要考慮~!?

至於司欣方面都係因為公司d人太唔合作啦,加上佢地不停咁有人離開變左就更忙~?!
佢自己都有講到話好想轉換下個環境啦,始終呢度做左咁耐但又唔係返得好開心~?!
我地大家都好理解返工辛苦都好正常,但往往都係因為d同事唔合作而令時間唔夠用~?!

台長: Ethan~
人氣(2,165) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文