24h購物| | PChome| 登入
2021-06-26 09:19:52| 人氣342| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

25/6/2021


因為種種原因而已經都變到唔係好常見,不過每次大家生日點都會聚埋一次~!!
今晚就係預早同我慶祝生日所以一齊聚埋,同時呢次亦係歷年來眼淚最多o既一次~?!

本身諗住約埋上去Phoebe屋企到食下野見下就算,因為近兩年都係咁樣去渡過啦~?!
畢竟因為疫情問題都係有所影響,而且我本身都冇諗過話要好好陣仗去慶生啦~!!
近幾年開始都已經唔係一定有慶祝party啦,總之大家都係志在聚埋一齊傾下計~!!
家家有本難念的經‧。。。呢句說話可以帶出今日o既聚會徵結,亦真係好多心聲~!!
是晚我地去左荃灣西到食飯慶祝,至於宸排方面就係由Phoebe同司欣去處理啦~!!
究竟有幾耐冇試過呢個三人組合?可以將我地所有野到真係拎出o黎去講去傾~!?
 
小朋友問題同埋工作問題大家都會講下,不過今次已經唔再成為一個重點部份啦~?!
而健康同家庭問題反而真係令我地耐心去傾。事因今次連帶到唔少其他問題出現呀~!?
 
Phoebe話佢同Jacky之間再度出現問題,甚至令佢有再次去諗過佢地個婚姻問題啦~?!
原來早前又發生左一大堆事宜,而且矛盾位同死因又係同多年前出現過o既一模一樣~!!
為左小朋友成長當然唔想考慮到分開,但係佢話佢真係覺得兩人相處上出左好多問題~?!
 
至於司欣就憶起返種種改變,佢突然間覺得o係我地之間好似共鳴位係最少一個呀~?!
主因係佢過往日子真係擺得唔多時間去同我地相處。始終佢都曾經有段時間反叛過嘛~?!
但係佢慶幸自己可以及時回頭返左o黎,而我地都認同我地三個走埋係一種緣份~!!
 
究竟有幾多個真正朋友可以一齊去經歷咁多野?做知己點都係比情人長久亦係真架~!!
始終人大個左之後就會多左好多考慮啦,特別係兩人之間相處同埋價值觀等方面呀~?!
呢次真係可以話係我地近年內最深入o既一次,畢竟只有我地三個人而可以冇其他顧慮~?!
 
至於我就因為身體連番出左問題啦,所以我今次都有真正咁將過往時間o既野講晒~?!
當大家一齊諗返寺以前仲可以一班人一齊玩,其實都真係好開心同埋已經成為左回憶~?!
始終宜家好多人個狀況都已經唔同左以前好多啦,就算係我地自己亦都改變左唔少~?!
 
我地三個都真心覺得時間過得好快啦,慶幸大家依然仲o係自己身邊陪住自己呀~?!
稍後時間會計劃下又係我地三人出走一次,因為我地可以真正deep taik時間唔多嘛~?!
但係經過左今晚之後個感覺同埋體會又多左好多,所以我地都認同大家都係需要互相支持~!!

台長: Ethan~
人氣(342) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文