24h購物| | PChome| 登入
2021-06-14 09:33:43| 人氣441| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

13/6/2021


好耐冇再齊人圍埋一齊聚下,所以今日同阿沈去左阿Ming屋企見下面~!!
始終佢地宜家有左小朋友之後比較困身,所以我地會就返佢地過去佢地到聚下~!!

加上我地都想去探下bb啦,所以今日約左下午去佢地屋企食野兼見面傾計~!!
圍埋大家都係講下生活問題先啦,而且小朋友o既野都係開始有傾多左啦~?!
同埋宜家社會上各種問題大家又會談論一下,至於感情處理又係另一重點啦~!!

佢地都好想我快d可以搵到另一半啦,所以佢地都有同我一齊傾下各樣情況~!!
加上有埋Kris呢個組合就真係好好笑啦,因為佢每次都會帶到種輕鬆氣氛出o黎~?!

至於我下半場時間就過左去沙田搵結怡,事因我麻煩左佢幫我去買左對波鞋啦~!!
所以趁住今日有時間就去拎返兼俱埋晚飯,當然我地都會傾下最近個歌唱比賽啦~!!
事因我同佢都好鍾意睇嘛,所以我地都有就住呢個方向一齊去講下自己睇法同感覺~?!

而佢今晚就正式問我生日想點樣安排,事因佢已經揀好左幾日餐廳問我意向啦~?!
可能都已經經歷左好多唔同場次生日啦,變左宜家只係覺得朋友對自己有心都已經好好~!!

台長: Ethan~
人氣(441) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文