24h購物| | PChome| 登入
2019-08-04 09:39:01| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4/8/2019


最近多個地區都出現示威問題,而且天氣方面又唔係太好啦~!!
所以最近出外都要考慮埋呢D因素,至於今日就約左阿仔出去啦~!!

下個月就係到佢生日喇,所以今次就趁機同佢夾好埋時間先啦~!!
而我地今日上段約左去尖沙咀到食野行下,事因我最近要買返D野~!!
畢竟我都一段時間冇買過新衫褲,而且我又想買返個新袋用下嚕~!?

由於我地冇咩特別地方想揀,而且佢今日又因為工作關係有揸車喎~!!
所以我地上段咪約出去九龍會合先,至於下段時間就轉去沙田做第二站~!!

會合左之後就去食返個午餐先,而我都有同佢講到關於近日家族事宜~!!
同時工作同生活野大家都有去傾一下,事因我下半年計劃會去兩次旅行~!!
家族事宜都係抽返重點問題同佢去傾下,始終佢都需要知道最近D野~!!

講及生活同埋工作事宜方面,主要都係講返D佢識得或者理解o既事~!!
始終今年佢個大熱對手就係『男神』,再者佢近排又同我好多野傾下啦~?!
當然中間涉及到D人情世故方面等事宜,都有趁今次同佢傾下嚕添~?!

至於下段時間去左沙田繼續行街買野,而佢就送左個袋俾我做生日禮物啦~!!
而我自己亦都趁住有平野而入手左D衫褲,今次都算係近年o黎少有局面~!!
最後我地就去左龍華酒店到晚飯,完成所有行程之後就開車返屋企喇~!!

台長: Ethan~
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文