24h購物| | PChome| 登入
2019-07-27 09:55:09| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

27/7/2019


今個月最後一場慶生飯局,當然就有阿Ming同埋阿沈同我食野啦~!!
我地今次約左出去尖沙咀到食下午茶,而且又趁聚會傾下計啦~!!

雖然今次飯局未係齊人,不過我地三個都已經慣左呢個組合喇~!!
希望下一次聚會另外兩個男主角都會出席,但係就仲要睇下時間配合~?!
因為Kris之後又要周圍飛去唔同地方做野,所以都幾難先夾到有佢~!!

至於我地三個見面咪講下近日新聞,同時關於工作同埋生活事都會傾~!!
而阿Ming婚禮準備事宜都有傾到下,始終我地幾個都有份參與嘛~!!
主角都話好多野已經準備得七七八八喇,現階段都係準備埋尾d野嚕~!?

旅行亦係我地相對喜歡o既野,因此我地大家都會講下呢方面事宜~!?
因為我地分別於下半年都會去旅行,所以大家都會交換下呢方面d野~!?
而且我近日又想買返個新袋用下,當然都有問下佢地意見兼叫佢地幫手~!!

其實每次我地聚會都係好開心,畢竟大家都珍惜可以梵聚o既時間啦~!!
加上大家每次都係分享下d開心事,不過面對買樓同埋工作就係現實問題~!!
始終我地幾個都到左適婚個階段,而我地都會就住有關問題去傾一傾~!!

今次大家都有逋下d慳鈺方面,同時又有傾下d搵錢或者投資等問題~!!
無奈呢D野都唔係我地o既強項,所以大家都係志在分享下自己見解咋~!!

台長: Ethan~
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文