24h購物| | PChome| 登入
2017-07-01 09:57:57| 人氣891| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1/7/2017


今日終於都到左我正日生日,所以今日就由阿仔出場陪我慶祝~!!
而今日全日行程都係由佢負責安排,所以我都只係負責聽佢指示~!!

阿仔約左12:30PM開車o黎接我,首站我地就去左卓爾居到食lunch~!!
呢個時間丟講講最近工作方面o既野,事關佢呢排公司都好多野煩嚕~?!
至於我都有提及埋關於近日家族事宜,目的都係等佢有個知字啦~!!

加上我月尾時間又會去幾日旅行,所以事前都會同佢夾下呢個月安排~!!
至於完左呢場時間之後,我地就去開車去接埋新抱仔準備去第二場~!!

而第二場就安排左去新墟到輕鬆唱K啦,而中途仲遇到佢班朋友添~?!
不過當中幾個都係認識我,所以我地都有打下招呼同埋吹左幾句囉~!!

至於新抱仔就有因住佢事業上o既事情問我,因為佢唔想返青山到做~?!
關於呢方面問題即場大家一齊都傾一傾,而我就只係俾左大方向佢啦~!!
畢竟做野都係想做得開開心心,如果因為人事問題做得唔開心都係煩~?!

完左第二場活動之後,我地就準備要去今晚最後一場活動o既場地啦~?!
起初阿仔預告係話一個簡單o既地方,所以我地都唔會預計去得太遠嚕~?!

點知佢最終原來安排左我地去迪士尼酒店晚飯,而呢到當然就梗係正啦~!!
事因我同埋新把仔都好喜歡迪士尼個感覺,因為我地都可以變返低能嘛~!!

呢轉時間主打就轉左講下感情事宜,由於近日選擇另一半問題都幾係熱話~!?
所以我都趁呢個機會問下新抱仔o既意見嚕,畢竟佢都係比較年輕一輩嘛~?!
主要係唔同年齡層要求都好唔同,所以我同阿仔都想聽埋佢o既意見嚕~?!

人生課題上仲有好多野都等緊我地去學習,而新抱仔今晚突然又爆左樣野~?!
佢話阿仔諗過第時佢地個仔一定要俾我教,因為佢地認為經我調教後應該唔錯~!!

難得一場o黎到呢到咁靚o既地方,少不免都係要影返一堆靚相先啦~?!
完晒所有飯局之後咪周圍去行下同影下相,及後就梗係起程返屋企啦~!!

陪著你走

誰說 時間片刻變陳舊

全為我分秒亦停留
因我 身邊有你緊握我的手

而愛 誰說永不會長壽
陪著你一生到白頭
都能  把心中星星閃得通透

陪著你走 一生一世也不分
天天編出兩雙足印 過千山過千海
如果 走到這世界邊端
我倆已是無力前行 跟我一起飛去

不相信 時間片刻變陳舊
全為你分秒亦停留
因你 身邊有我緊握你的手

這份愛 誰說永不會長壽
陪著我一生到白頭
都能 把心中星星閃得通透

陪著你走 一生一世也不分
天天編出兩雙足印 過千山過千海
如果 走到這世界邊端
我倆已是無力前行 跟我一起飛去

誰說 時間片刻變陳舊
全為我分秒亦停留
因我 身邊有你緊握我的手

台長: Ethan~
人氣(891) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文