24h購物| | PChome| 登入
2017-07-08 10:29:46| 人氣236| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8/7/2017


今晚繼續今年o既生日飯局,而是晚同我慶生個主角就係大妹啦~!!
而今次同場就仲有另一人,佢咪係早前去完澳洲返o黎o既Angela囉~!!

難得佢返到o黎就梗係約埋聚一聚,始終大家都已經成年冇見喇~!!
其實早前我同佢都已經聯絡過啦,只係屈妹盲仲未知佢今晚會出現~?!
而我地都特登安排呢個小驚喜,好等佢地呢對好朋友可以開心一下嚕~!!

是晚主打都係講下生活同經歷,而我當然有同屈妹講下近日家族事宜~!!
至於Angela先剛剛返到o黎冇耐,所以家族事宜盲暫時未涉及到佢~!!

圍埋就梗係問下Angela去左澳洲o個面點,同埋問及佢仲想唔想再去~?!
而佢就覺得澳洲生活始終比香港好,畢竟佢覺得生活簡單比較適合佢嘛~!!

至於我同屈妹都認同生活簡單係好,無奈我地有家庭而唔可以出走嚕~?!
因為有家庭負擔始終都會係考慮因素之一,所以佢咪比我地兩個自由囉~!!

是次好快咁完左個飯局之後,我地就去左屈妹屋企到繼續傾下計啦~!!
呢轉話題主要都係講下家庭同工作,事因我地都覺得香港生活壓力好大~?!
同時感情線亦都係我地談及話題之一啦,唔知點解突然大家都變得好理性~?!

隨住Angela回歸之後,稍後家族上有活動都會預埋佢一齊去玩下啦~?!
當然我地幾個私下都會夾時間去行下食下,或者咪當係俾大家再聚下嚕~!!

台長: Ethan~
人氣(236) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文