24h購物| | PChome| 登入
2005-09-15 00:23:46| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

沙巴之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
香港的生活近來令到我太沈悶了
找工啦! 生活啦! 好多好多!
再加上之前朋友所約的旅行出了點事故
所以造成今次的馬來西亞沙巴之旅啦!
其實出發之前都因為報團的關係搞左好耐之出到發呀!
上天的安排也十分奇妙
我們三人都抱著想放假散心的心情出團
所認識的人和事包括: coco式的領隊 搞笑的團友們、當地的風土人情及酒店
令我真的感到很relax 在沙巴那兒讓我忘記了hk的所有事情
係好靚的海邊餐廳食lunch
潛水時所見到的景物啦 仲有係水中突然見到大海龜而且同到佢握手tim呀!
那種突如其來的興奮 同埋新奇 我想真係令我好難忘
成日的激流旅程啦!
呢d 都係整個行程之中最令我深刻的事情

台長: 黃帝企鵝
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文