24h購物| | PChome| 登入
2005-06-20 00:00:35| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

鎖事數則

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢個星期 都係做一d 鎖碎的事務!
去註冊啦! 但係頂! 我去左幾次都未得law!
今次 傻豬在 我張支票寫錯左呀!
又要再寫及寄過去呀!
哎呀!
星期五去教班 教埋呢幾堂就完loo!
星期六最搞笑呀!
fsws 吹雞 出去同肥net 搞唱k 祝她一路順風的!
點知最後的是同我搞生日party law!
呢個勁啦! 特別到我呢!
但係份生日禮物就幾有心思的!
我好想有生日蛋糕 生日歌 呀!
都幾得意呀! 呢個生日慶祝活動真係最早的一個
打破左了之前的紀錄呀!
多謝你們呀! 排名不分先後
洋洋、寶美文、張張、肥net、can
我們6個的光景真係幾開心的呀!
星期日 爆law! 我們去左上 戲劇工作坊
入邊有好多值得去思考的o野
遲d 有時間同大家分享下!

台長: 黃帝企鵝
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文