24h購物| | PChome| 登入
2005-01-13 00:45:32| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

有感而發

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾日我都心不在然,個心好亂,亂咩我都唔知,覺得而家既我好迷網.呢幾日近心口d肌肉好痛,可能為某d野擔心緊.今日再一次去左我女朋友屋企,我要幫家姐整番好部電腦..整整下.Aunt話同我去食野.好啦反正我安完又死多一次,去到餐廳,我同aunt傾左好多問題好多事,我記得同佢講過其實我幫到你屋企人做野真係好開心,最起碼我覺得我係幫緊你d屋企人,真係傾左好多好多話題,同aunt講左我同srena點相處,佢教我既野我都會永遠記住,其實我真係好驚,始終我覺得自己唔夠佢好.每次睇完封信我都會諗如果有一日佢接受你,會點呢,我同aunt講你個女真係好有本錢,亦都講左希望將來我同ricky可以係你地既一份子.但係可惜今日做緊正選,可能有一日我會俾人調離場.我開始覺得自己好冇用,咩都唔識,連照顧你既機會都冇.覺得自己好失敗,同aunt傾幾既時候,真係好想喊出黎,把聲突然變哂.我覺得返左香港之後好多野都唔係我所諗咁如意.每次有咩唔開心,都會拎封信出黎睇睇完就冇事.aunt講得有道理,sirena返到黎可能會更加多人追,你一定要忍,我真係好驚追個個係佢,而家既你已經唔再同以前,我話俾aunt知我將你個女既性格改變左.佢而家真係乖左又靚左.又同aunt講點解d人咁賤我未走既時候又唔追,係要我走左先追.,我鍾意你個女夠硬脛,以前真係唔覺得佢靚,今日我覺得佢真係好可愛,多人追係理所當然既事,好希望每一日平平淡淡咁過,我好想快d見番你,可以既話我真係想攬住你大喊一場..

台長: Thomas
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文