24h購物| | PChome| 登入
2005-01-10 14:05:45| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

深入的愛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近排冇咩點寫到日記.因為太多野諗啦.今日係星期一,突然間諗起10月22日當晚既
情鏡.真係令人感慨.我好記得你吻別我之後,我正係見到你既背影,已經再睇唔到你既面孔.個一刻的確好難受.心想我地幾時先會可以安安地地一齊.唔會分開,好多人都覺得我好傻仔,點解喜歡呢一個女仔喜歡得咁忘我.我想話俾大家知我知道自己係做緊咩,點解要咁對佢,目的就係枇想用心照顧一個人,我發覺同左我女朋友一年,我終於感覺到原來拍拖唔係咁簡單,有好多野大家會分擔,你哄我我哄你,當然亦都有嘈交既時候,可能有d人而家同自己既 男/女朋友都唔會覺得珍惜,但當2個人有距離既時候冇人會可憐你地,更加可能會插你幾刀,呢2個月令我體會到好多野,2個人一齊一定要有一個識待平衡感情既關係.講番10月22號個晚啦,佢錫左我一啖之後,我成個人呆左二秒.點解,感覺到既係個份愛,突然間想捉住佢隻手,然後講唔好走.不過事實同幻想始終係2樣野.我真係好鍾意佢,我好想俾最好既野佢.當你地錫一個人既時候無論對方有咩唔好你都會就,我成日都避重就輕,當然間中一定會有火花.車買番黎都唔可以話包保唔撞.我真係好掛住佢,如果再見番佢,希望可以幫佢做番d野.每一日轉變既野太多,你可能唔知會唔會明天你男/女朋友唔要你.我覺得好多時d男女分手係因為氣,唔落得台,又或者係想搵人陪.當我遇到我女朋友既時候我發覺原來佢既忍耐力好高,令我相信愛情唔係泥沙,要長要短,係2個人決定,所以我會好珍惜而家既愛情,當然我明白人係有情緒,人係會發脾氣,但要識發亦都識放.你地唔明我講咩,自己應該感覺下.對方唔開心既時候你應該開心做番一個平衡既角色.點解今日我會講呢d野.因為我都想有段好既愛情囉. I Love you , Sirena.

台長: Thomas
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文