24h購物| | PChome| 登入
2005-01-13 10:24:19| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

讓我睡吧

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾日真係訓唔到,又唔想食野,正係想同屋企人講我想返返澳洲,每日都好似坐監,好想望你一眼都唔得,心情一日俾一日低落,開頭以為同你屋企人玩,傾幾會比較開心.但係我感覺既完全同我想像既唔一樣,因為佢地始終唔係你.惡夢已經開始左.我覺得真係好辛苦,每日都等,等你返黎等見到你,但係唔想等你離開個日.我既情緒好唔穩定,真係想死一了白了.日日唔係擔心呢樣就個樣,我究竟係邊個.我成日係條街行同自己講好辛苦好慘,黠解呢d日子咁難過.見到人地開心我傷心,有d人真係可以話趁我病lou我命,再係咁落去我真係會思覺失調,真係辛苦到已經唔知點講出口.每一日既痛苦你地平凡既人又點會明白,我覺得好似俾人牽引住我.我需要解脫,需要俾一分鍾時間我透氣.呢排個個人都睇得出我心不在然,連我自己都覺得,所以我唔係太敢drive.好似成日想踩油撞死自己.究竟我可以點做.不停地掙扎叫自己唔好放棄,每一次唔開心就想聽到你把聲,好可惜你有時心情都唔好,我覺得開始失控啦.成日都擔心你俾人搶左去俾人追左去.係電話有好多說話都唔敢講,你既語氣就等於我既強心針,你對我冷淡我只會更加消極.一次又一次既打擊已經令我好似冇左隻腳咁,追你既人實在太多,有時你對我冷淡我會覺得你對佢地俾對我仲要好幾倍.今日既我已經唔同以前啦,而家既我只係想咩都唔諗,咩都唔想煩.

台長: Thomas
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文