24h購物| | PChome| 登入
2003-08-17 23:34:51| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

CEO Neway

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日下晝睇完本"落雨路"之後
(我足足睇左成2個幾鐘.加埋之前一晚睇左一d...)
終於睇晒lu.
之後本來諗住開電腦上下網hea下la...
不過開左個腦唔夠5分鐘,
Victor打黎話佢同Queenie 2個人係銅鑼灣o個間CEO neway開左間房..
問我去唔去...話49蚊1位...(當然...49蚊係未計加一la)
咁我就話去la..
反正又未見過一間標榜得咁勁既karaoke box
咪去見識下囉...

and then..坐左半個鐘小巴之後...
終於去到o個度lu..
不過...要行到去o個頭都幾辛苦下.
因為今日銅鑼灣既人流多到死~
行幾十米都可以行成幾分鐘...
去到個門口度..發覺o個度係似一間hotel多d囉...
個lobby仲大過我間屋...
入面勁大囉...
我諗可以坐到5-6人ga..
2個人既房都可以仲大過普通sing k既大房..加埋個toilet.
(不過個toilet d位就好似矮左少少..我覺得..)

結果我都係唱左個幾鐘..
埋單都係240幾...
都算係咁la...happy hour既價錢...
但係佢都cut得幾準時囉...
cut左唔夠5分鐘就趕人走..
唔洗呀..人地隻歌都未唱完架..

落左樓之後....
佢地就話去影貼紙相喎..(其實最尾都係card相)
之後就行左世貿
影左1張...但係Victor唔滿意
then又走去times影過張..
不過佢都係唔滿意.
但係個陣都已經6點10 lu.
佢地坐MTR走...我就坐小巴back home lu...

總結今日都俾我見識一d新野,都算幾開心架...

台長: 祺~
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文