24h購物| | PChome| 登入
2004-05-06 21:41:00| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

30-4-04 回到學校

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝要返學校做數..
所以又要帶住1個好累既身體咁返學校.
(之前個晚為左睇返d consol...
睇到2點幾先訓覺..
今朝又要早起身..)

今日我班返黎既都係得半班左右啦.
Miss Chui又係好好好早到...
(大概係...當成班得3幾個人係度既時候就到左啦..)
而我呢..竟然係第2個人返到課室lo...勁早~

不過我返去classroom之前...
我去左一去library..(因為個陣岩岩library開門)
諗住去搵本 Account past paper print黎做下.
正想問liabrary o個位女人可唔可以買返張影印card既時候....
佢就一句話彈埋黎:
「中七既唔可以再買ga la,乜你唔知既咩」
(wa...我又真係唔知wo...我10年先返1返)
之後佢問我想印幾多張...
(因為佢諗住係話借俾我既)
我話...都成30幾張架...
(因為我見到係由40幾-100幾頁
1張紙print到2版)
and then我feel到佢係100%淆底lo..
即刻又repeat返話咩唔買得ga wo..

呢件事令我感覺到..
呢個世上點解咁多官僚野架.
1張card姐..又唔係無錢買..
我仲要俾10蚊按金係度..

講返份account卷..
佢話呢份係for全校既~
得5條...(炒晒paper 1 and paper 2 d野ga la.)
做落...有d識有d唔識la..
不過如果考試真係咁既level去做.
我諗我炒硬都似..

夜晚係度做返d pa..
發覺有好多野係自己都唔記得左點樣做啦..
大獲...
Miss Chui俾個幾條數真係好難架..


-------------------------------------------------------
To Juli:

Although we've known each other for only a short time, I enjoy

talking with you too..and I've learnt many new thinkings from you. I

ADDED YOU...so???(i can't get yr meaning in yr diary~) Anyway, wish

you can find a suitable job soon..and of coz..BE HAPPY all the time

la.!

(wa...以後要寫多d英文先得...d英文差左好多好多tim...)

台長: 祺~
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文