24h購物| | PChome| 登入
2004-05-11 18:33:00| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10-5-04 中文Oral

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於去到AL既最後一科la....

朝早去左睇波...
Lakers vs Spurs...(又有lakers睇la...)
Lakers今場波超掂呀
Spurs完全比左下去la..
Lastly Laker大炒spurs 24分~~勁!
(我知道有d spurs' fans一定勁嬲我咁講...
不過...be objective...ok?)

之後o係屋企度玩下d無聊game...
去到3點幾...就出發去我考Oral既地方--->西灣河
去到間學校都係4點幾...
o係學校門口等左一陣就入去waiting room度..

行到去條樓梯度..
發覺有一部lift..
佢又無寫唔搭得..
咪走去搭下lo..
(反正佢無寫到"考生不得坐鯩")

佢o個度得1架lift...
而且都唔入得好多人..
(10個都唔知有無)
但係...佢竟然係有埋聲lo...
例如..."Going up......2nd floor,2樓"
wa...唔講都仲以為入左去mall.

講返個Oral考試...

第1部分--->看圖聯想
(完全係一個好多考生都唔想面對既東西....點解會o係我度發生...)

見到一幅都唔知係咩既畫...同埋1個俾人綁手綁腳既細路..
頭5分鐘既準備時間完全係諗緊幅話講咩..
後5分鐘就諗返有咩野帶出黎..
(老吹...)

之後去到講野..
又開始唔知自己講咩..
好似講黎講去都係o個個point..
而且有1個examiner又可以3分鐘都係望住我...
又唔望下張分紙..

(望住佢都嚇死..)

第2部分--->講返3件香港大事..

講一講成組人先...三個女仔加埋我..
(都唔知waiting room個位點分既..
之前o個組就三男一女..宜家我呢組就三女一男..)

去到成個discussion...

我隔離個位就普通la..
唔算太突出既

1個就真係好老練lo..好一個coordinator..
又識coordinate...帶話題...
保留一d短講內容話留返之後再傾.
(但係最尾都無講到佢第3個point~)

最後一個...
我覺得佢完全唔似一個普通既青年人...
7月1日遊行....又話好多香港人都係跟住去行..
連23條都唔知咩就去行..
之後沙士又只係識得批評香港既衛生環境差..
又咩唔好...
(仲要用左一d都幾俗既字眼..
同miss wong叫我唔好講既野差唔多~~)

經過12分鐘既discussion.
我既A-Level可以話正式結束了~

之後既事...聽天由命la


台長: 祺~
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文