24h購物| | PChome| 登入
2004-04-23 00:27:00| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

21-4-04 Exam Day 5---Business Studies

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於去到成個A-Level考試既一個小高潮位啦...
(因為之後...將要o係6日之內考3科...)

相隔之前個科英文18日既Business....
呢18日入面...
頭1個星期hea鬼左...
之後1個星期...好俾心機咁將每一科都讀過...
(講就係lo...
但係個結果就....
考之前1日仲要再從頭溫過..)

今日去左Kings度考...
(都係男校1間啦...)
之前未入過去考試..
入到去...先發現間學校係有勁多個球場ga...
有3個basketball court...
中間放左2個手球既龍門框...
比恒商既大好多..

今日都撞見幾個恒商既人...
可能考呢科既人數唔多啦~
有個A班既(好似係叫ginnie)...有阿陳...同埋Dickson~

講返個考試先..
Paper 1...
呢份卷...真係o係一個幾擔心既情況之下做..
因為..當個examiner check 我張desk既野個陣..
見到我個cal機個套夾住張formula既紙...
佢就話"考試唔可以帶紙ga wo.."
之後我當堂呆左""..(個陣係度諗緊centralize有咩好處..)
and then佢話.."我問下個考試主任先啦"..
就拎左張紙去問啦...
行完返黎...佢係無表情咁行過黎話..."放落張Chair底度唔好拎出黎"
之後我就係度驚會唔會有mark penalty la...
結果呢...我考完份paper...
就走去問返個試場主任睇下會唔會扣分..
之後佢話佢地無record到..
咁都好d

講返份卷....
計數個part都錯左幾多...
有d係careless既...
有d係真係太難而唔識lo..(藉口)

Paper 2...
我choose左2,3,5,7...
有好多都係識1半,唔識1半個d la...
本來都想揀第4條...
不過個format好似同以前有d唔同...
而且我又唔sure最大個part 12分想答d咩...
最後都choose左第3條...
(同埋第2個reason呢...
係因為Miss Lee同我話叫我盡量唔好做section 1既questions...
可能佢知我會答得唔好掛~)

Franchise個條...
唔知係咪之前得閒得滯...
去左間7仔拎左張特許經營個d紙返黎..
之後睇過幾眼...
不過...都夠我去answer part a既point既..
但係...整體黎講..
都唔算答得好...

Anyway...
試已經考左...
再怎樣"如果"都無濟於事的了...

仲有8日就要考MS...
繼續加油!!!

------------------------------------------------
今次BS既考試..
真係要多謝Miss Lee...
因為Miss Lee o係考試之前幫了我解決好多好多問題..
Thanks very much!
無左Miss Lee既說話同幫助..
可能好多野都唔識ga~

台長: 祺~
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文