24h購物| | PChome| 登入
2005-01-23 18:27:28| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Re :拖地呀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

拿~ 專情開一個topic來回應你,感動吧

點解我會叫團友呢?
可能你平時返開既叫崇拜.
既係一大班人坐在一起聽道.
但我除左返崇拜之外,仲有返團契.
即係好似科大0個d咁,有ee cell , bs cell , cp cell.
因為我地既人數唔只一個小組,而係一個團
so我叫他們團友.
如果我用弟兄子妹,我會用來形容所有既
基督徙既關係.
如果我用團友,就係only形容團契
中的團友.

其實係咁既,我地間教會好特別(個人感覺)
佢係處於我地間母校"沐恩中學" 入面.
又名"沐恩堂",沐恩堂既人數真係多到你
不能相信,所以分開好多唔同既團.
都用年齡來區分;
例如中一生加入既叫"所羅門團",
我就係"基甸團"
如果在職,就是"大衛團"
當然仲有好多拉.

返團契呢~
其實都唔單指去感受0個種warm既.
返團契都係一個機會去應用聖經上面所
講既野.而重點係可以彼此如分享拉.
當我自己去認真去分享一d日常事,
或者聖經上一些得著既時候.又有
人明白自己.所以feel so good.
有時聽到人地分享,自己
都學到好多野.

如果我地係ust分享,可能其他未信既
人就會從旁質疑.或許,lee個就係非基督徙
未能明白基督徙既原因之一.
近期睇靈修書:講到話,如果有一人,要看見
神蹟才相信耶穌的話..那些人是膚淺的.
(詳細唔多講拉~ 我相信你都會明既)

拖地,如果你都想返團契,我都誠邀你入我地
個團架.時間係星期五: 7:30 -10:00 p.m
我都祝你早日搵到喜歡既教會,安定下來.

--------------------------------------------------------力行

台長: 3大摺人
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文