24h購物| | PChome| 登入
2008-02-04 13:33:06| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

十七日de假期

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



嗯!~
高三仲有17日嘎寒假,
狠 多人羡慕啊!


但我还不喜欢呢~
因为高考很近很近哪~

我还没付出努力过呢!






难得我家阵想努力一下!
區居然放假!
都唔知點辦好!







放假至今日,僅僅隻有尋日繫好天嘎!
而且日日都甘凍!



我唔繫要靚唔要命嘎人!
我覺得羽絨已經滿足唔到我!
但......
條街D女仔着好少好少啊!!!!!
顯得我好誇張!
要知道!
我還沒夠煖呢~
所以我索性唔齣!



我變『宅女』暸啦!~
好悶好悶~





唔知繫米受爸爸嘎影響~
自細就中意林子祥先生!
區好似唔應該屬于我地呢代嘎!
但我就繫好中意區!~
區嘎歌詞好有意思,
區嘎歌嘎鏇律好warn,
嗯~區好有性格!





暴風雪侵襲,D外來民工好慘!
希望暴風雪快get out,
外來打工者可以盡快返歸同傢人一齊過個好年啦~~~!!!!!!!



























































http://photo.163.com/photos/toro.v/


——————————————————————----————————




台長: moon
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文