24h購物| | PChome| 登入
2007-12-09 14:15:32| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

繼續忙

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



甘快又到年尾啦~

時間過得好快~


高三嘎日子好難挨
但仲又二百幾日,我要幹巴爹!




早繫《我很忙》齣果陣就想上離
髮錶下意見!

我永遠都支持jay嘎!



but好懶惰!

直到傢陣先up下嘢!~





日日睡眠不足
對于我離講簡直就繫地獄式嘎折磨!


頭都痛死啦!








尋日北京有個F同我上Q傾
佢話:“妳什么時候囬來?”
“囬來”令我好感觸!
覺得我好似北京人甘!果度先繫我嘎傢~

講真,我好懷唸北京果2年生活!
因為乜都好好!



今日T《同一首歌》
更加勾起我嘎囬憶!
因為繫果時常T嘎節目!常聽嘎歌◎!




台長: moon
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文