24h購物| | PChome| 登入
2009-02-03 01:10:48| 人氣98| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

呼,,像有一些心事.,.,

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

甚麼煩惱係最煩???呢個答案我一早已經知道,,但始終都解決唔到,,
個答案係,,"唔知道煩惱係乜野而煩的煩惱係最煩",,
其實唔係好抽象,,但事實的確如此,,雖然我up得出我煩乜野,,
但我又up唔出我煩戈d野里面係煩乜野=.=!!!哎,,,
我擔心羅拉的成績,,我好怕!!但我一定會盡能力去幫助她,,
我擔心自己番學,,但唔知擔心乜野!!
我擔心好多野,,但又up唔出煩乜野,哎...真係好煩!!!!
其實又可以話我可以唔洗煩,,但暫時未做到,,

羅拉,,我真係好擔心你成績,,我唔想因為你番工而影響到,,
希望你唔好因為我講呢d說話而覺得有好大壓力,,因為我只係想幫助你,,
扶助你,,你要加油!!!我一定會撑你,,Coz i love you so much!!!!
i will support you strongly,,try your best!!!!!!!!!


講下d題外話:
今日2號adidas shop戈面本來話出糧,,我放左學去到,,話未出,,
傾左陣計之後就番左屋企,,到左8點幾戈陣再去,,又話未出,,
話戈個老闆仲未黎wor,,頂!!!個老闆又話2號會出,,不過算la,,
又唔係等錢洗,,唔打緊!!!!!!!!!

去完adidas shop之後,,直接產上去七仔戈度,,,皆因今日2月2號,,
佢答應打比我的,,但冇打,,so..親自上門,,去到之後見到經理,,
佢第一句就彈埋黎"靚仔,,打左好多次比你都冇人聽a"!!!!
我呆左"有咩??",,check番電話,,原來31號戈陣佢真係打比我,,
但係朝早9點左右,,搵緊周公鬼聽到咩=.=!!如果戈陣聽到ge,,今日番緊工lu~,
then即刻番歸攞曬d存摺,英文地址,身份證去copy交比佢,,hoho~..
終於搞掂,,下星期一番工!!!!!!!終於有工開lu~

台長: SuN*♥
人氣(98) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: Nothing ,, |
此分類下一篇:呼,,很累!!!!!!
此分類上一篇:驚喜,,~~

當少
5怪得之你話無人留言啦!!~
要人寫甘多野- -+.....
2009-02-03 01:53:04
版主回應
=.=!!我都冇要求你寫幾多野,,
2009-02-04 02:11:39
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文