24h購物| | PChome| 登入
2008-08-19 01:28:00| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我永遠都支持你!!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一起身,,聽到一個消息,,令到我目定口呆!!!
大家應該都知道係乜野la!!就係劉翔退出左比賽,,
戈陣都唔知道係乜野回事,,因為今日佢賽戈陣係11點幾,,
而我起身戈陣已經係晏晝2點幾了!!!要等番d報導先知!!
到左3點幾左右,,戈陣我目弟緊奧運,d主持再報導番劉翔ge消息!!
仲播番佢要運動員室ge熱身到臨比賽前ge熱身片段!!
目弟見劉翔好痛好痛,,喺運動員室臨出場之前大力踢左張軟墊3下!!
出場戈陣冇左4年前雅典奧運戈種神緒!!變得好沉重,,,
出到場,,做左少少熱身,,開始試下試跑,,第一次試戈陣,,好似冇乜野,,
但佢係以5個碎步黎跨欄,,第二次!!佢係以比賽形式3步跨欄,,
第一個,,第二個,,當佢跨完第二個欄之後,,,痛到拐下拐下!!
唉,,,見到口甘,,真係好心痛!!背負着13億人,,仲有外地傳媒ge壓力~~
加上今次奧運係自己屋企門口!!!邊個唔想比賽丫,,,
我唸佢戈陣決定ge野將會係佢一生人最難決定ge事,,,,
見佢番番自己個跑步機度,,換左件比賽衫,,有”某”低摸下自己右腳腳踭位置,,
神情非常痛苦,,,,唉!!!!劉翔,,,,我為你而驕傲!!!
佢選擇左比賽,,雙腿放喺起跑機戈度戈陣,,痛到摸住大脾附近位置,,
應該係連鎖反應而令到大脾附近戈度都有痛楚,,,,槍聲一出!!!
原來有選手偷步,,劉翔跑到第一個欄之前已經拐下拐下,,
結果佢最後都選擇左佢最唔想作出ge決定,,,,退出比賽,,,,

之後有個記者發布會,,,佢ge私人教練,,孫海平,,淚流滿面,,
自己ge愛徒,,視為自己個兒子,,眼見自己個兒子口甘辛苦,,
”他最後一刻都在玩命”!!!!!我為你而驕傲a劉翔!!!!!!!!!!!!
慢慢養傷,,,4年後又係一條好漢,,4年後你先29歲,,唔緊要!!!!
努力就得ga la!!!!!!!

我目弟番你喺瑞士田徑賽度打破世界紀錄戈陣,,,
對住記者說,,”你地要永遠記住我”!!!!!!我會!!!!!!!!!!!

你係中國,,,什至世界上第一欄王------劉翔!!!!!!!!!!!!!

台長: SuN*♥
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: opinion,, |
此分類下一篇:害怕了,,,
此分類上一篇:又到奧運會了!!!!!

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文