24h購物| | PChome| 登入
2003-09-20 21:58:16| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

『死』,不要隨便說說……

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日睇港台既節目,

裡面有一段講有一位爸爸

無端端係同成家人食飯時講:

『我既心願係死於心臟病……』

睇到呢到我諗起有一次

媽媽係街到講洩憤既話:

『我去死喇!』

於是我即刻話:『講咩呀你…』

然後我就係街到喊……

其實,我覺得父母

唔應該同自己既子女亂講個死字

因為咁樣做會令自己既子女好傷心,

子女點會想自己的父母離開自己呢!

縱使可能只係一句洩憤、衝口而出既話

但係,我覺得個死字點都唔可以亂講!

我唔知其他人點睇,

可能會覺得只係一件小事……

不過有時候,說話講得唔好真係會

令人好傷心! T.T

所以,話唔好隨便講,要慎言!

特別係個死字……

台長: Su*San
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文