24h購物| | PChome| 登入
2006-06-11 18:33:19| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

打回原形

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

台北三日兩夜之後第二天已經又要返工,打回原形變返打工仔;台北旅行就好似南柯一夢咁,我仲未抖夠仲未玩夠呀。Job繼續爆、壓力繼續大、睡眠繼續不足、頭髮繼續少..唉!做香港人真係慘。星期二既Creative Meeting,多謝Kaku再次喚醒我要繼續保持最fit既form,亦令我更加raise alert!呢個星期,晴天霹靂,得悉Vincent同阿強將要離開公司,心裡有點苦澀...箇中領略左好多道理;anyway,祝你地搵到更好更適合自己既路,事事順利,前程似錦..Good luck Vincent and Sammy! 阿So提醒我教我既.. 我知應該要點做。14號既review and apprasial,我已經心裡有數.. 我清楚我去到咩位亦清楚我應該得到d乜同埋之後做d乜......

台長: 史提芬
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文