24h購物| | PChome| 登入
2006-06-11 23:09:27| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

台北三天兩夜(二)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

三天兩夜既行程緊密,當然要爭取時間繼續馬不停蹄以最有限既時間行最多既地方! 這天起來已經12點,Stefaine約1點回來飯店接我繼續行程,接我的還有久違了既鐵人兄弟figure;最驚喜既就係Stefaine買既「維力炸醬麵」同埋「科學麵」軍團!哈哈... 1)台北第二天第一站係鼎泰豐,我一早就聽過鼎泰豐既鼎鼎大名,我以馳名既小籠包等食品作為早餐,呢個簡直係我一生中食過全宇宙最飽既早餐,飽到食唔晒要打包... 2)繼續我既snap shot,要影下d野返公司交差,台北window display既visual都相當不俗; 這天我發現Twins響西門紅樓有簽名會... 3)發現台北超多7 Eleven.. 好多Agnes b shop同埋好多Addidas Nike shop; 4)國父紀念館,近距離接觸一下革命之父孫中山先生; 5)進入東區繁華鬧市,忠孝東路,台北真係既有傳統氣息亦有現代設計; 6)東區商廈林立,逛了一整天也不覺得厭,因為從生活文化以及都市設計視藝方面實在令我大開眼界;還有西方形式的街頭賣藝; 7)東區多姿采多采,買左好多手信;誠品書店、新光三越、華納、New York New York等等,就像香港的銅鑼灣中環般繁盛; 8)台北的101商場和最高的建築物101大樓,速度超快到頂樓的escalator,101的graphic design; 9)Stefaine要我碰碰運氣,買了台灣的獎券,就似香港既Mark six lucky draw; 10)坐巴士轉「小黃」到京華城; 11)問我點解要去京華城? 因為京華城係世界有名的建築設計,我身為designr當然要冒名而來啦; 11)入夜之後,到饒河街夜市,食過著名既「蚵仔麵線」;嘩!超好味! 12)俗語話「入屋叫人,入廟拜神」,台北咁多廟,點都要入去逛一逛 13)買到成手都係手信,又要搭「小黃」返酒店放低d野; 14)插花阿威上左黎酒店,然後再去佢地口中要我去既「華西街」; 華西街比我印象係似香港既赤柱市集, my god!仲有蛇食老鼠既show... 15)好累... 又係時間返酒店,再一次謝謝你,又渡過了一個美好難忘既晚上......

台長: 史提芬
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文