24h購物| | PChome| 登入
2004-09-06 00:48:03| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

身心疲累的周六

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004年9月4 日(六)
第三次見老細的時候,我已躍升成一個DESIGNER,每次面對他的抬舉和要求,我都有點不知所措。

今日飲茶時,佢仲話叫我做FULL TIME。好消息係,我當時又接到一個電話,叫我星期一去interview,仲要係 account executive。我應承佢,亦應承自己,要將今次個design做得好好睇睇,等我個parfolio做個專業設計人。

之後,我終於去左見Carl,當時眼訓到死(因為尋晚趕工直到天光)。

本來已為佢已經放低件事。但事實剛好相反,佢一來到就如常答我肩膀。我只能不讓他牽我的手。由於我真係太累,今日冇同佢講清楚。估唔到,三個月後既今日,我又再打回原形。

呢幾日真係要好好諗清楚。

晚上,我發現我既sinamail裏面竟然儲存左我同偉初認識時既Email。睇番既時候,真係好回味,真係好想番去以前,真係好想。

台長:
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文