24h購物| | PChome| 登入
2010-12-19 22:42:10| 人氣95| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

You Belong To Me

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

得開始寫更多的詩
更多的辨證
更多的質疑
來緩解如此極端的愛

此刻 如果我不甘於

一條午夜爬蟲的身分
我得以起身行走嗎?
我的愛人

我比任何時刻都盼望

你一次最完全的勃起
劇烈的 衝出的 痛苦到即將窒息的
世界放大 同時縮小到你的下腹

我不值得要求如此簡單的愛嗎?


我願因此而痛苦

也許嘔吐
一些關於愛情正義的命題

你正愛我 而 我

我 膜拜某種完全的屬於
於你

我要

Bob Dylan- You Belong To Me

See The Pyramids
Along the Nile
Watch the sun rise
On a tropic isle
Just remember darling
All the while
You belong to me...

See the market place

In old Algiers
Send me photographs
And souvenirs
Just remember
’Til your dream appears
You belong to me....

I’ll be so alone

Without you
Maybe
You’ll be lonesome’ too
Maybe
You’ll be lonesome too
And blue

Fly the ocean

In a silver plane
See the jungle
When its wet with rains
Just remember
Till you’re home again
Or until I come home to you
You belong to me...


試聽點這裡

台長: Sophiya
人氣(95) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文