24h購物| | PChome| 登入
2006-01-28 18:45:31| 人氣890| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

出發到越南(前傳之三)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(續)

上回講到,若你是我,你仍會堅持這個”十二日內跨越南北越火車之旅”嗎?

其實只要懂得計數,知道什麼是”機會成本”,理性的人都不會堅持這個行程,原因只有一個,就係;

時間唔夠!!!

一係:只乘火車到廣州,在年假開始前,與”春潮”的人迫個你死我活;然後感受一下"廣州"在年初一至年初七,各間舖頭閉門,而市面水靜河飛的感覺!
但...這樣的行程無聊同時,申請了的越南簽証,就此變成垃圾!

一係:無無聊聊到廣州,碰碰運氣,看看能否在各位趕返家鄉的”春潮”外勞手中,炒到兩張火車飛到南寧,然後又再碰碰運氣,多炒兩張到河內,然後立即節返回港...
但...這樣的行程,鐵定要放棄到達西貢:一個我最想逗留的越南城市...

最後...最後如何?

當姐姐企硬,一昧堅持要以陸路進入胡志明市這個MISSION IMPOSSIBLE 的方案時,我向她提議了第二方案:

”不如撘飛機去越南啦,好嗎?”我問!

”下?撘飛機?嘩~~同你去越南,你當正自己參加康泰d豪華團呀?”姐姐不滿地答!

”喂!唔係豪唔豪華團呀,係十二日內用陸路去胡志明市然後折返,跟本係mission impossible丫嘛!縱然俾你行曬運,炒到黃牛,買到曬所有既火車飛,去到胡志明,但車程都用左十日啦!唔通河內留半日,西貢留半日,然後叫做explore左個越南呀?”

”我揀得撘火車去,條路程本身就係旅行既一部份,我唔介意留0係越南耐d架?”

”但係我唔得丫嘛!我最最最遲,都要0係二月五日前返到香港!因為二月六就開課架啦!”

要知道我們是在城市中生存的人,能在工作期間,得到十二日假期,已十分難得!但十二日不竟是十二日,若夾硬將一個要以二十日才能完成的行程,縮短在十二日內進行,其實這趟旅行,去與不去,都與走馬看花無異!

”不如先撘飛機去河內,留四天,然後乘火車到胡志明市,留四天,最後在西貢乘飛機返港好嘛?”我建議道.

”撘飛機去?我真係唔想話俾人知我去越南,係要撘飛機去架lor..."姐姐最後輕輕的道.

但沒辦法,在妥協之下,這個乘飛機,同時乘火車的方案,似乎是最佳的旅遊方法...可惜的是...

”小姐,有咩可以幫你?”

”同我睇下由25/1去河內,5/2由胡志明市返香港,最平既機票仲冇位?”

”等等呀小姐,要買飛住河內,但由胡志明市返的機票嗎?公司沒有這樣的package喎...你等我睇下先..."旅遊agent答!

”冇?”我問!

”冇呀!亦冇人咁買lor...唔...小姐,不如你揀埋同一個城市出入丫,機票會平d!去係胡志明市既話,又再平過去河內..."

"咁即係幾錢?"

"小姐要25/1去5/2返嗎?冇機位喎...不如28/1去4/2返丫,呢兩日去胡志明市同返香港既飛機都仲有機位...小姐係咪一定要呢兩日返丫,因為七日內來回既機票,又再平d..."

"下... 咁呀...咁掙幾多呀即係?”

”掙千六蚊到!"

”嘩~~掙成倍?28/1去4/2返,去得8日,買張機票係去7日既成倍呀?”

”係呀!咁小姐想買邊張機票?”agent問...


最後...最後如何?

最後,我們便決定了買由29/1去3/2返,往來胡志明市的七日來回機票!

冇計啦,呢張機票係全成最平,我地銀根有限,點都要睇錢份上,同”機位”妥協...

而今個農曆年既旅程,亦由好fascinated既ayp金章級越南火車之旅,變成撘飛機到胡志明市,backpacker,住十蚊美金hostel的豪華自由行...

唉...人生多變掛...當故事開首前,大家都冇諗過故事既結果會係咁...

去西貢七日...希望真的能看到一些能令人fascinated 的事啦!(如見識下越南既tet festival 咁...)

台長: Lucia
人氣(890) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文