24h購物| | PChome| 登入
2010-11-28 21:58:07| 人氣994| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

女子欖球 - 令人有太多的想像

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近,朋友問我忙乜,我都會答:「最近忙於打欖球。」

「欖球?」一項對大眾女士都感到陌生的運動。

「係呀!好好玩架!一齊玩吖。」

通常,朋友未問到第二句,我都好主動立即邀請對方,一同加入球會打欖球。(原因?因為自己加入的球會,比賽時,總係唔夠人。 每到星期六,如果要打10s及15s,在人數不足的情況下,隊中總有八至九人,每次都要打足兩場比賽,意即:要走足120分鐘。)雖然我唔介意逢星期六去跑兩小時,但這亦証明球會實在要招新血。

最搞笑係,每當我邀請女士加入欖球隊時,對方既回應,來來去去都係:

1. 「嘩!實俾人撞死啦!我咁瘦!」(言語間表現自己「弱不禁風」)

2.「唔係唔打,不過有冇d係唔撞架?」(言語間表現自己好怕同對方有身體接觸)

3. 「係咪打欖球既女仔,全部都係男仔頭黎架?」(言語間透露自己極度恐同。)

4. 「係咪因為打欖球,打到你咁既身型呀?」(言語間踐踏對話者身型)

相對空手道,大眾對「打欖球女士」,似乎有更多的「想像」。仿似所有打欖球女士,都係天生「孔武有力,虎背態腰,男子頭,喜好充當火車頭去撞人咁。」(老實講,你遇過多少個這樣的女士?就算在水準不俗的欖球隊中,也沒有多少個這樣「強悍」的女士。)

情況,就如同七十年代港產片,編導對上Gym 房練肌肉的女士,描述極度有偏見。每次寫「做weight training的女士」 時,總會形容她們猶如怪物一樣可怕。(但實情係,「做weight training 的女士」只係等於「做weight training 的女士」。不知怪在那?)

當年的編導,對「練肌肉」女士有「特殊」描寫,相信與編導本身對「女士」這種動物,存有根深蒂固的偏見有關。(簡稱:性別定型。)

至於,在道場內,不時有白黃帶師妹,邊練鐵拳,邊問:「我可唔可以只係學套拳,唔對打呀?我好驚呀!」(言語間透露自己係受保護小鳥)

我答:( 師姐腔)係,對打練習係好「得人驚」,但要克服「驚」呢個心理,正正就係學習空手道要學習既一部份黎。所以「驚」,你都係要學架。

至於學習欖球,其道理亦相同。要學習如何克服,對手拿著欖球,高速向你跑來時的「恐懼」,正是欖球好玩的地方。

(可幸的是,我們的對手永遠不是男士,不然真的會被「撞死」。)

至於,是不是每位「打欖球的女士」都如同大眾想像中:「孔武有力,虎背態腰,男仔頭,喜好充當火車頭去撞人」?那只有你加入了欖球隊後,了解她們,便可略知一二了。:)




女子欖球隊,賽後於酒吧內飲酒






女子欖球隊賽後留影




台長: Lucia
人氣(994) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 運動體育(各種運動、運動情報、球迷會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文