24h購物| | PChome| 登入
2003-11-24 20:23:01| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

23/11

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日做到好累呀!!!因為要攪我爸爸出賓d野,返到home都已經12點幾啦,攪埋d野成3點先訓...之後我6點又起身啦,因為我地要d早去到賓義館.我燒野比我阿爸攪到隻手都紅悶仲好痛tin,不過都唔跟要啦!!我坐左係出面走廊望住我阿爸張相,我同佢講左好多野,我好耐久,以前咁對佢,我仲有好多野冇為佢做到家,佢仲未睇到我畢業,我仲未結婚生仔家,佢講過會同我去旅行家.....仲有好多野未做家,佢咁就去左,得返我地係到..
我由今日開始我就再見唔到佢啦,我真係好唔捨得佢....我同我媽咪,喊到不停,但係我阿哥佢咩都冇,佢琴晚仲有心情先可玩電腦!
今日我發玩我原來有一個好靚女既表姐家,但係佢已經結左婚生埋仔都咁feet,佢真係好勁呀,佢係我阿爸個邊d親戚,佢以前係由我阿爸共佢讀大學家,我阿伯同姑媽佢地話如果我係hk讀唔到既話送我去澳洲讀書,比起以前我一家好開心既,但係...不過佢地都話我唔一定話去澳洲既佢地話我想去邊到讀都冇所謂,$個方面由佢地比唔洗我阿媽比,如果係都好既,我係hk都讀唔到呀!我都好想學好d英文!不過我係擔心得返我阿媽一個ja......
攪點曬所有野我地就去左食解胃酒啦,之後就去左莇剪頭髮啦,跟住我仲去左幚牛丸手tin....佢個樣野好重要家,我係第一次家,都幾攪笑.....
今日佢返hk啦.......好想見佢呀!!

台長: ╳×= siu☆faye=×╳
人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文