24h購物| | PChome| 登入
2004-10-21 13:00:05| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*~04/9~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台





今日係我叔婆既死忌
唔經唔覺就過左一年啦
係上年既今日我好突然咁聽到我叔婆既死信
我地一家都難以相信
到左依家我有時都會諗起叔婆
我都會仲掛住佢
我一早就同媽咪出左去葵芳食早餐
之後係搵埋姑姐佢地一齊拜叔婆啦
叔婆個到既環境好靚家
我係個到都影左d相
當我地拜叔婆個陣我見到叔公佢眼有淚光
我知佢都一直好掛住叔婆家啦
叔婆死左之後
屋企係成日都只係得叔叔公一個
我都知佢寂寞家啦......
所以我地都會多d去睇佢
去完我同媽咪就返左屋企啦
到左下就我就出左街街囉
hee我去左尖咀到搵kiwi
行左一陣街,又後又去返葵芳傾計
就係咁就過左一日啦

台長: ╳×= siu☆faye=×╳
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文