24h購物| | PChome| 登入
2004-10-21 15:36:35| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*~28/9中秋節+佐治生日~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台







今日係一年一度既中秋節呀
今日又係佐治先生既生日呀
我同kiwi仲有棟棟買左件牛仔樓比佢做生日禮物
我都覺得幾靚家
之後我地三個就去左銅鑼灣既南華會啦
因為佐治既女朋友幫佢攪左個神秘生日會
佐治佢自己都唔知家
我地去到佢地都仲未黎
我地就係個到行左一陣啦
我記得方力申佢之前都日日係到swimming家
我地等左一陣佢地就黎啦
佐治比人用手巾借住左隻眼
佢係到係咁估依到有邊個係到
佢個樣真係好攪笑呀
當佢見到我地都係到既時候都好出奇呀!!!
佢都好開心有咁多人同佢過生日
之後我地就送左我地份禮物比佢
佢著上身都幾型仔家
我都好耐都冇見過germanie啦
原來佢去左日本到做野呀
個到所有人都係hair到做家
就算唔係呀都係一d一流既髮型師
我地三個好似格格不入咁
不過之後個地d人都有黎同我地傾下計
有個仲係hair既老板tin仲好好人tin家
有個佢個板係外國人佢行過黎上同我講既
我勁我唔識點答佢tin
但點知原來佢講中文個喎
我地之後仲又傾有講仲一齊飲酒tin呀!!!
之後佢地話走直去落d喎
不過我地3個就唔去lu...
所以阿老闆就車左我地去mtr啦
之後佢地就去玩我地就返葵芳啦
點知落到去阿蚊返左屋企lu....
我地就去左文輝佢地
佢地坐係地又冇咩野做我同棟棟都好悶
所以我地兩個就走左去唱k啦
唱玩都6點啦我地就搵返kiwi去食早餐

ps:就係咁我就過左一個開心既中秋節啦


台長: ╳×= siu☆faye=×╳
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文