24h購物| | PChome| 登入
2004-02-16 12:07:00| 人氣5| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

14/2情人節

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係一年一度既情人節呀!
人地有情人既就可以一齊度過啦,
我都唔知要等到幾時先可以同自己鍾意既人一齊度過啦!
不過我相信一定會好快到既,
今日下就我去左kiwi屋企正野食呀,
我地正冰糖士多啤梨呀!
哈哈我地正到好多地方都係糖漿呀!
我地仲比kiwi個阿哥係咁串我地呀,
佢阿哥真係攪事呀!
夜晚我約左ken去尖沙咀睇戲呀,
原本我地諗住睇玩轉男人心家,
但係兩間戲院都爆曬呀,
我地就簡左睇個個連名都唔記得既戲,
不過都ok既套戲呀,
睇完戲我地兩個都肚餓諗住食野,
低點知好多地方都好多人呀仲排曬隊,
我地就唯有去左m記食野啦,
食完我地去左喝野傾計啦,
之後佢d朋友仔都黎埋啦,
咁我就返去葵芳傾我地d大事啦,
點知落到去牛丸已經走左啦,
我連佢地傾左d咩我都唔知呀!
算啦,佢地想講既一定會同我講既,
棟棟就最幸福啦,同佢個女朋友仔玩得咁開心啦!
今日好夜返屋企呀比人bbbbb呀!

ps:今年情人節都係唔可以同心愛既人過,
希望下年可以啦,
好失望呀samuel佢收唔到我份情人節禮物呀...
死啦我會唔會寫錯地址呀??
今日好攪笑,係尖沙咀同阿ken行跟個陣,
勁多人買花,哈哈仲同阿ken講:
(先生買支花比你女朋友呀)
我地兩個就係到笑啦!
哈哈!咩我地似咩...
但係我地唔係喎!!!

台長: ╳×= siu☆faye=×╳
人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文