24h購物| | PChome| 登入
2003-10-09 11:54:44| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

>

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10/8/2003
      係 我怕你係特登唔搵我


        但我更怕你係唔記得我 


      係 我怕你唔鍾意我 


        但我更怕你係對我無感覺


      係 我怕我唔可以鍾意你


        但我更怕你同自己講唔可以鍾意我


      係 呢d都係我諗o既野


        但係我有更多野寫唔到出來





ps 10月12日呢日我真係好想做到果樣野,


   我怕我要求,都搵唔到想o既人陪我一齊去





   係o既係o既, 詩~~你睇自己而家似咩呢?咁o既款~


   唉,係,無錯,愛唔係乞求返來o既,


   但係,如果係雖然係當初係人地要求你去接受人,


   到你接受人時,人地都有權唔再要你,所以要增值同改進囉,


   好似我而家咁頹o既心態,我知係唔得咖,而家我諗


我又要收拾心情投入我應該做o既野啦~  努力!


呢個世界,唔可以同自己講遇到邊一樣野唔如意就去放棄,


我相信條條路都通咖! 咪睇小我!





Yes, I scare you don't want to keep contact with me,


but i scare you forget me more .


Yes, I scare you don't like me,


but i sacre you treat me with no feeling,


Yes, I scare I can't love you,


but I scare you said "You can't love me"to yourself,


Yes, those are thinking in my mind,


but I have so many feeling can't explain by words.

台長: 傻詩
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文