24h購物| | PChome| 登入
2003-10-07 02:41:37| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

>

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10/5/2003
     之後呢~ 返學啦,佢話去剪髮~ 咁我上堂,我唔專心咁


覆佢o既SMS,叫我放學打比佢,(以前幾次都係咁叫我放學打比佢


但係,我次次打比佢,(其實我想問咩事叫我打比佢)佢都係返左屋企,


我唔知佢叫我打比佢做咩呀,咁都唔緊要,但多數講2句佢就話唔得閒,


有野做,話遲d打比我, 亦多數都收唔到電話, 事但啦,我唔應該


care o既,係咪?^^") 咁打比佢,傾左一陣,又問我o係邊.


其實我 5分鍾就返到屋企~ 但,咁問我有無野做,咪無野做囉,


之後佢叫我搵架車,出左元朗,一齊行左陣~ 唔知點解去左


佢哥哥屋企食飯,仲有阿嫂~ 


(我都好鍚佢地o既仔咖,好得意^~^ ,呢次對上一次見到佢,


唔知點解佢會咁興奮係咁同我玩係咁笑囉~傻左??好得意~


可能太耐無見我呱?唔知呢,但我成日諗佢得2歲幾認唔認到我咖?)


  食完飯~...其實我地係一邊睇緊vcd,差唔多睇完時,


佢話我無車返屋企啦,咁一係佢送我返去,咁我諗佢都係要再返來,


咁唔想麻煩佢,咁算啦...o係果度過左一晚,(望住人地訓覺


個樣都幾得意^0* 有沖涼咖~ 第朝都有brush my teeth ga~ 


但係第日仍然要返學,咁~ 我返到去,就d人梗係望住啦,


我講左一句〔得啦,我琴日無返過屋企〕完場 ^_^"


之後又叫我放學打比佢~ ...呢次~放學我send左個sms


就算~ 之後佢叫我,同埋我自己都好累累到上唔到堂~


就係咁返屋企啦....訓到傻囉跟住~跟住第日好似係國慶,


但係我地幾日都無聯絡~~ 就係咁~

台長: 傻詩
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文