24h購物| | PChome| 登入
2007-10-05 12:35:29| 人氣135| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

[ON.CC][2007.10.05]鄧萃雯梁靖琪心有靈犀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雯 女 經 常 以 過 來 人 的 身 份 , 阻 止 Toby 因 拍 劇 而 愛 上 劇 中 對 手 , 對 此 Toby 感 激 不 已 。

好 戲 之 人 鄧 萃 雯 與 梁 靖 琪 ( Toby ) , 同 是 感 情 豐 富 的 雙 魚 座 , Toby 跟 雯 女 一 樣 , 都 曾 經 愛 上 劇 中 的 男 演 員 而 不 能 自 拔 , 幸 好 有 雯 女 提 點 , 才 不 至 於 萬 劫 不 復 !

同 是 雙 魚 座 的 雯 女 與 Toby , 在 《 歲 月 風 雲 》 裏 飾 演 母 女 , 拍 劇 時 朝 夕 相 對 , 除 建 立 了 一 份 珍 貴 感 情 , 更 有 心 靈 相 通 的 能 力 !

Toby 笑 言 ︰ 「 我 同 媽 咪 ( 雯 女 ) 好 似 , 我 覺 得 我 係 BB 版 嘅 佢 , 我 行 緊 佢 以 前 條 路 , 我 哋 唔 使 講 嘢 已 經 知 道 對 方 諗 乜 , 嗰 種 心 靈 相 通 好 特 別 。 」

照 顧 有 加

雯 女 說 ︰ 「 記 得 喺 北 京 拍 劇 嗰 陣 , 我 哋 喺 街 見 到 有 個 小 朋 友 回 頭 望 住 我 哋 , 我 哋 同 一 時 間 畀 咗 個 飛 吻 佢 , 但 係 我 哋 唔 係 夾 埋 ! 」

拍 劇 時 雯 女 對 Toby 照 顧 有 加 , 即 使 那 天 沒 戲 份 也 會 到 場 跟 Toby 對 戲 , 更 提 醒 她 不 能 亂 愛 男 人 , 雯 女 說 ︰ 「 我 拍 第 一 套 劇 已 經 同 男 主 角 拍 拖 , 但 其 實 咁 樣 好 危 險 , 有 啲 男 人 唔 可 以 亂 愛 , 所 以 我 會 阻 止 佢 , 叫 佢 將 感 情 投 射 落 我 身 上 。 」

至 於 Toby 就 說 ︰ 「 好 彩 有 媽 咪 睇 住 我 , 教 我 點 樣 拍 完 劇 之 後 抽 離 角 色 , 如 果 唔 係 我 會 撞 板 多 過 食 飯 。 」

Toby 又 以 「 愛 」 來 形 容 跟 雯 女 的 關 係 ︰ 「 記 得 有 個 導 演 叫 我 好 好 珍 惜 同 雯 女 嘅 關 係 , 因 為 好 難 得 有 種 咁 嘅 愛 存 在 ! 」

文 ︰ 專 案 組   攝 ︰ 吳 文 聰

台長: Dora
人氣(135) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 新聞 |
此分類上一篇:[蘋果日報][2007.10.01]歲月風雲五人誌:鄧萃雯靚太唔易做

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文