24h購物| | PChome| 登入
2005-12-22 16:27:22| 人氣132| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

東京之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第一次正式同呀妹兩個
一齊坐飛機出門旅行..
超勁開心呀!

我16/12朝早8:00am由荷蘭返到hk,
跟住就係機場同呀妹會合,
再轉機一齊去東京,
同原定計劃一樣!

幸運地上到班日本機,
基本上得一半客,
Ground Staff好好人地
比左我同呀妹兩個人霸左
一行四個位坐!勁Free..

又見到我個好朋友Ronda,
佢係負責我坐個zone..
另一個男仔crew都超好地
送左枝大水比我地,
等我地有足夠既水上路!^^haha..
呀妹同我見到Ronda都好開心呀!
跟住佢仲講左比我聽好多去東京既野!
多得佢!我食到好好味既牛扒..
Ronda!多謝你呀!=^^=

由於我12~20/12都出左埠,
完全有計劃地避開左成個世貿會議..
如果唔係封哂路,我都唔知點返工...
(好彩有人幫我保衛家園..^3^)

東京遊一共五日四夜,
我同呀妹主要都係沿住JR線shopping,
都已經好多野睇同買..

去到原宿,一見到成係街,
我同呀妹都差d發左癲..
即衝入去諗住瘋狂購物啦!
點知裡面既野九成都係"Made in China"...
好灰...

即係我唔係歧視大陸野,
咁問心,日本"中國制"既野quality
的確係好過H.K.好多既...
如果你唔睇個label都唔知係大陸野..

之但係...咁遠黎到日本,(我仲要係由荷蘭過黎)
無理由買D大陸製既野返H.K.架..
自己行街Shopping都唔甘心係大陸製...
更何買手信比人..
一路行,一路睇,條氣超唔gur..
D日本妹就買得好開心,
因為大陸野"平"呀嘛!
我呢d咁有心黎買Made in Japan既人,
點都唔會屈服...

仲差d因為咁同呀妹鬧交,
因為我一入到間鋪頭,
見到成間都係"中國製"既野就唔想再睇..
而佢都會行入去周圍望下,
佢睇得耐我就"瘂瘂地",
因為我覺得好似好浪費時間咁..
硬係覺得無理由花時間
係D"無謂野"上面!

最後呀妹話:
"咁呢道成條街大部份都係大陸野,
唔通你成條都唔行呀?!"
跟住我話:
"咁分開行,兩個鐘後集合lor..
因為我真係唔想睇d大陸野!"

當我剛踏出門口,
個心又諗:
"唉...一心同呀妹黎日本,
無理由各自各行街架..?
咁唔駛一齊黎啦!"

跟住又死死地氣行返入去..
於是大家將就下..佢就睇快d,
我就係咁以望下咁...

皇天不負有心人!
終於比我搵到一D
"日本製"既手信啦!
仲買左對新既Converse...
我自己覺得隻色好型wor!!
好鐘意!價錢比撺出面的確平少少!

我地都一齊去左上野
附近買帆立貝!
即係燒帶子呀!
呀妹話呢度既帆立貝
係出名新鮮wor..

去到搵左好耐..佢差D想放棄,
因為日本好多鋪頭八點就閂門,
成個死城咁..
因為至少我去既地方都係咁..
過左八點就close...勁無癮..
最後我地都係間海味老鋪頭臨閂門前
搵到佢,買到好出名既帆立貝!
(食左!超超超級好味!同平時既唔同!)

我每日都不斷買買買,食食食!
我咁大個女都未試過
可以咁樣狂駛錢法!
即係好似倒水咁倒..好暢快!
如果可以,我一日真係可以駛成百億...
鐘意就買!鐘意就食!
哈!哈!買野令人心情好滿足..

我地都去左Beams買野..
最重要係,我都去左
Blue Label既Burberry袋..
繼Gucci後,第二個係我親自
送比自己既名貴禮物!
其實唔算好貴..
是但啦!總之我就好鐘意啦!^^haha..

最後我同呀妹cancel左
去Disneyland既plan,
因為Shopping未夠喉..
所以都用埋去Disney
既時間狂Shop..^^ahha
當然我地無白白浪費左呢日..
仲買到我地既心頭好..

又好幸運地,20/12返H.K.
既機位又係得一半客,
我地又好開心地霸左一行坐...
呀妹仲係飛機買左枝
好靚既日本筆送比自己!

由於我係荷蘭一落機就飛去東京,
基本上連個手袋都帶埋去日本..
所以落機時,個Purser問我:
"你DT過黎ga?"
(DT=Duty Travel 即係是但"去/回"程唔駛做!)
我話我一落機就飛過黎旅行..
佢笑住話:
"嘩!你真係勤力!"

多謝誇獎...我必須承認..
去玩,我係比較勤力少少既..^^

夜晚八點五十分返到黎..
返到屋企..十點半到..
D行李多到笑...搬到我暈,但係好開心...
今個聖誕..我要收好多禮物,
比以往既多..

每一次見到D禮物,
我都會好開心..
所以我都買左好多禮物比你..
因為我都好想見到你好開心..
做野辛苦又忙..
希望呢幾份禮物
可以比到D support你^^
我記得你話過:
"唔駛多!最緊要貴!"
哈!哈!承你貴言啦!
































台長: 小恩子
人氣(132) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文