24h購物| | PChome| 登入
2006-03-05 15:49:43| 人氣233| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

約墨爾本等!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好幸運..
上星期日同Neko一齊過Melbourne,
Karis就跟住第二日到,
大家相約係唐人街附近
一間幾出名既越南餐廳食Dinner。

我同Neko等左佢一個鐘都唔見人,
都估到佢get lost,
好彩係唐人街撞返..
最後,我地都可以照
原定計劃一齊食野。

我同Neko係首次兩個一齊出trip,
Neko仲話本黎打算將成份
Allowance同我一齊食哂佢!
嘩..好感動!
當然最終都做唔到..
但食生牛肉河都食到好飽!

我地仲行街街買衫,
Neko買左頂Cap比佢bf,
我就買左野食同
衫裙比自己,
有"Emily The Strange"
同埋"Roxy"既Low Cut!
仲有條好靚"Sa開"既白色短裙!
全部都係去海灘必備!

今次都玩得幾開心,
主要係因為有兩個好朋友陪我,
可以係異地同好朋友一齊玩,
呢種心情真係好難用文字去形容!

各位!各位!
小恩子屋企尋日
成功增加左一位部Notebook(M5AE),
都唔平...$105XX...加埋其他野,
大約$11100到...

都OK la..係台灣華碩ASUS出品!
貪呢間公司既出品好口痺嘛!
我部Mobile都係ASUS M303..^^
加上望埋去真係幾鐘意佢個外型,
(一見鐘情...呵呵!)
Function都幾多,Config.又Fit,
無錯!佢以後就會成日陪住我環邊世界!

由聽日一連六日既
Standby Block又開始啦...
好想好想佢Call我去LA..
好掛住小謙佢地,
好想過去探下大家..








台長: 小恩子
人氣(233) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文