24h購物| | PChome| 登入
2005-11-20 18:30:03| 人氣144| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

牛津...前夕

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚Standby會去London,
其實到而家我都幾開心ga!

不過我又有少少擔心..
因為我今程係會同一set
London base既crew過去,
尋日做台北機返黎,
聽D同事講,話London base
既crew做野超級慢..
節奏非常relax,
所以我地既rest period相對黎講
係會由四個鐘縮短成為一個鐘!!

救命...
如果真有其事,
咁就大鑊!
即係飛London成十五個鐘,
如果得一個鐘訓...
我會發癲ga..
所以我而家都仲好驚..

最大既問題係,
我諗住一過到去拎左Allowance之後,
就連人帶gip即時坐火車,
再轉巴士去Oxford,
然後再坐另一架巴士去
我英國婆婆住既地方!

我諗前前後後都要幾個鐘,
如果我係飛機訓得一個鐘,
我真係唔敢想像到時我會點...

But anyway,
點都要試一次!
我買左D野帶去比Paw Paw
同佢D孫仔孫女!

基本上我只可以係Paw Paw
度留日半就要走..
不過我都好想去!
襯我而家仲有精力,
點都要去一去!
希望我返到黎HK,
會比個好消息大家!

Oxford係一個好靚好靚
好清幽既地方,
我好掛住o個度..
我對上o個次去Oxford
係2002年頭過去..
熟我既人就會知我
點解會過左去住左一排,
唔係開心野,不過過左去lu..^^
我已經無再放係心度,
但有機會再去Paw Paw度,
我真係好開心呀!
等我返黎呀~~~~^^Yeah!

=============================

PS:近排天氣凍左好多,
大家記得著多十件衫呀!>o<

台長: 小恩子
人氣(144) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文