24h購物| | PChome| 登入
2004-04-05 02:38:47| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我同碧咸影相呀!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝六點幾訓,九點幾撺左身,一直踩到而家...精力旺盛呢?!

成日流流長,去左邊度?
哈!咪就係去左山頂既凌宵閣lor...今日真係好開心呀!
本來都係諗住呢排做野做得咁辛苦上去散下心,relax下!點知原來呢個選擇係好明智gar...搭15B由銅鑼灣上去山頂,中途有少少暈車浪,不過都ok撐得住~
一上到去就買左個芒果朱古力雪糕班Cake食!我仲叫個Sales落重芒果肉&朱古力醬比我呀!勁好味!多謝$28!
不過山頂好大風呀!凍死人...不過好彩我著左兩件冷衫,唔出去吹風都仲未覺得凍!^^haha..

之後無意間睇到蠟像館有學生半價優惠($55),於是就入去行下,因為都幾想以低價去睇下裡面既蠟像有幾真。未入去之前,門口有個戴安娜皇妃蠟像,唔好講笑,都幾鬼真!我近距離望住佢耐少少都有D心寒...
入到去館裡面第一個就係楊紫瓊,佢個樣就爭D啦...唔係好似真人。之後係成龍,佢個樣就真過楊紫瓊,不過都係一般。跟住之後都係Hollywood既大明星,個個都整得好鬼死似!連我好鐘意既Cher(雪兒)都有呀!佢係做"愛登氏家庭"裡面既媽咪!唔知你地記唔記得佢,我就好鐘意佢啦!個造型夠神秘同恐怖!
然後就見到Brad Pitt,曉治格蘭等等既大明星蠟像,個個都有八九成似呀!如果夜晚叫我一個留係鰟度,我實嚇死都似...最正都莫過於見到碧咸啦!!!雖然我本人就唔鐘意碧咸,但咁多個蠟像之中,佢都算做得九成九似!硬係啦!萬人迷wor..個個影完都實比人睇,整得唔似點得呀?!我當然有同佢影相啦!唔小心D睇都唔知同我影鰟個係假碧咸呀!^^haha...我都影到好似真係同真既碧咸咁款,勁開心鰟隻!

之後都有唔少其他領導人(布殊,鄧小平),名人(莎士比亞)等等既蠟像,最恐怖係中途當我同一個蠟像影緊自拍照時,突然有一隻勁肥美既大鯝鯴係個蠟像度行出黎!嚇到我成個彈撺!痴線gar!!走隻咁既野出黎!冇病呀..?我仲係要全身烏落個蠟像度...我仲即刻影低左隻野!!用閃光燈嚇死佢!!!閃左佢三野呀!^^haha...死未?!今日我估影左都有成百張相!
最驚就係入左一度地方,鰟度係仿照以前既外國人點樣折磨犯人既酷刑...我之前睇完"受難曲"都比D恐怖場面嚇到死死下,今日見到呢D都好彩撐得住,撺碼唔會好似片中既耶穌咁血淋淋呀...我真係驚gar...

今日四點幾上到去山頂,食完麥當當大約八點到就返屋企睇電影金像獎。最後係蠟像館用左$90買左張同碧咸影既大相走。張相咁靚又咁貴,我緊係放係我間睡房度啦!^^heehee...今日真係好開心呀!真係好難忘既一日!

台長: 小恩子
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文