24h購物| | PChome| 登入
2004-04-04 11:40:00| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Mummy既生日!Surprise...?!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前兩日因為早左上床,所以冇寫度日記...(唔代表早左訓覺!)

尋日(3/4)係我媽咪既生日,我同呀妹之前鰟日諗住偷偷地幫媽咪攪個小小生日Party比個Surprise佢啦!今次既攪手係呀妹,我主要係Consultant~哈!點知...

2/4:呀妹先先拎哂Mummy既餅咭(超醒!)去左美心西餅換左個楊枝甘露蛋糕,諗住夜晚食完少少飯就拎出黎比Surprise媽咪。平時媽咪又唔係食好多野,我地諗如果我地食少D飯應該冇問題,點知Mummy唔知做乜鰟晚裝鬼咁大碗飯!我同呀妹傻左咁望住佢碗野,跟住好緊張咁問:"Mummy!你做乜食咁大碗飯呀?!唔好食咁多啦!" Mummy話:"嘩!我今晚唔知點解好肚餓!唔通唔駛食咩?" 望住佢一啖一啖咁爬,我同呀妹好無奈...咁個蛋糕點算呀..?仲食得落咩...?
食完飯之後,呀妹就好緊張咁係雪櫃'碰'個Cake要黎準備比Surprise媽咪,點知我個Mobile突然間嚮,都幾攪笑,攪到呀妹行行下出黎時又要入返廚房,好無奈咁一個人'碰'住個蛋糕等我...^^haha...
蛋糕一出,Mummy好開心咁望住個佢,然後發現有六枝蠟燭係上面,就問:"下?我邊有60歲呀?" 跟住呀妹話:"哎橥!差少少之嘛!得啦..." 媽咪苦笑...然後大家好開心咁唱生日歌同切蛋糕,食左3/4個..!

就係呢個時候,我地發現媽咪原來約左D朋友第二朝晨早打麻雀諗住打到夜晚!嘩!我地偷偷約左契爺契媽7:00pm食晚飯gar...-__- 唯有向媽咪從實招來同媽咪講:"Mummy..你聽晚可唔可以打到6:30pm呀..?我地約左契爺佢地七點係太子食晚飯呀..."

最後尋晚食完飯之後,媽咪返歸先,我同呀妹去左Causeway Bay既Paris Cafe飲野,再去合發茶餐廳食野攪到兩點幾先"打的"返屋企。臨上樓之前係樓下門口講電話講左十幾分鐘,驚入左lift之後Mobile收唔到,但其實都幾驚,因為夜媽媽又黑又凍,我又見到不遠處有班男人傾緊計,驚驚地...於是都係返上去先傾!今朝六點幾訓,九點幾十點就彈左撺身!媽咪D電話好煩...攪到我訓唔返...不過好彩都OK精神wor!勁!

台長: 小恩子
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文