24h購物| | PChome| 登入
2005-10-22 23:50:47| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

CarCar的新Look

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(Photo:o係屋企影的,所以影得唔係好夠光!hhahaaa)

一朝早..10am起身同老豆去食早餐!跟住約左SaSa 12noon 去cut hair!!
今次我想換下新look! 呢2年都係直頭髮! 今次我要Wave Wave! Yeah!~

好在我地2個人去咋!如果唔係實悶死我! 我地傾下偈,叫左個tea, 睇下雜誌..由
12:30pm坐到6pm..好在唔駛我分兩次整咋!一次過連埋Color, Highlight,treatment做,坐到好累啊! @_@

今次整wave了,好像成熟左!但綜合各方好友兼同事的意見,都覺得好睇!Yeah!~而我就覺得係時候要改變一下! 要轉變下形象嘛!返到office,個個都對於我地呢2個twins的改變好surprise?! 所以今次d 錢真係駛得值!

Kevin 提議去青衣城,因為o個度有個主題係懷舊小食的攤檔!整完hair, 就join埋佢去!佢話要睇下我個新髮型呢! ^^ 佢都好鍾意!去到原來只係一個小小的area!我地只係食o左麥芽梳打餅!不過又幾好味!本來好想試下龍鬚糖!但係呢間o野成$36先得2粒! 覺得唔抵食,所以無食到!~

跟住行左一陣,食少少o野就返屋企了! 累死我啦!!!

但其實我都算好犀利!! 我真係無乜點訓過!去海洋公園玩成日,玩到4am先訓,第二朝10點起身,直踩到夜晚! 第二日重要繼續返工喎!嘩,我都好佩服自己呀!!哈哈哈!!!!

台長: 孫女秘書
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文