24h購物| | PChome| 登入
2006-01-04 23:57:09| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

24-25/12 Merry Christmas ^^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

24-25/12 X’mas Day

今天是平安夜,心情特別興奮! ,因為我都好鍾意x”mas!! Hehe
其實今日我有少少作感冒, 所以我好乖咁走去飲感冒茶,夜晚已經好返! 好彩咋,如果唔係呢個聖誕節就只有係留o係屋企..thanks god!!!

佢一早預備好今日的節目! 我地下午先去睇四眼雞丁! Yeah!! 呢個係我指定今個聖誕的節目之一,雞丁好得意啊! 套颯亦都好有意思,要小朋友學習同家人的相處,要多溝通,同埋互相照顧!

今次要讚下佢一早已經訂好哂飛,make sure一定有得睇!睇完戲都已經五點,我地去左會展睇電腦展! 但係無野好睇, 於是我地夜晚order了KFC 外賣一齊返去食! 我地叫左太多野食,只係葡撻都已經有4個!剩返o個d都可以食多一餐呀!! 哈哈!

25/12 噚晚都成2點先返屋企,今日要訓晏d!~ 佢今日預備左2個節目! 第一個係去銅鑼灣富豪酒店食buffet!~ 接住9點鐘睇Harry Potter!

今年去食聖誕大餐心情特別興奮! 好野! 多謝佢一早自己去酒店買定 Buffet眞! 因為呢間唔接受電話訂位的! 讚!

一入到去就見到有好多氫氣球綁住o係d chair度! 好靚呀! 枱面有好多聖誕玩具, 雖然好低b, 但都要應下節o既! O個度d 野食都幾好! 不過最失望係甜品款式太少!

食完野我地未夠鐘睇戲,於是又去Namco打機!嘻嘻!跟住就去Time Square睇HarryPotter! 嗯…今集都幾好睇, 一直都有睇開,咁當然今次又要睇啦! 呢一次都係佢一手包辦預先買好飛! 又抵讚! 睇完已經12點啦! 要返歸!

咁就過左呢個X”mas啦!~_~ … 不過今年都好開心! 多謝各位好朋友的聖誕禮物! Merry Christmas!

台長: 孫女秘書
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文