24h購物| | PChome| 登入
2005-10-22 23:13:01| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Dinner with 思敏

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

難得一日可以release出黎,同好耐無見的思敏見面! 佢係我讀秘書時期的同學仔!雖然我地唔係成日見面,但我地係好好的朋友!佢亦都係我其中一個很需要人照顧同關心的朋友!所以,我有時都會好盡力咁幫佢,不論是工作上還是感情上也好!

今次出黎食飯,除左出黎聚聚之外,就係同佢去行下街,買條靚裙仔做伴娘!啊...真羨慕!我都很想做伴娘啊! 我都好希望在我(有幸)出嫁前做一次伴娘!我覺得會好溫馨同好好玩!因為新娘一定係我好朋友,睇住好朋友出嫁唔多唔少都會唔捨得,但同時亦都會為她而高興! 所以今次我都好落力咁幫佢搵,結果我地終於買到啦!好o野~~~

買完裙之後,我地去左食沙嗲王! 又係我最鍾意食的沙嗲牛肉粉絲啊!好味好味^^!我地一路食,一路講下近況!好開心,思敏可以搵到一份幾好的工作!真係開心啦!希望佢做得開開心心啦!!

講到感情方面! 佢仍然都係同緊呢個男仔一齊! 真羨慕!~ 佢地都就黎2年啦!關係仍然幾好! 其實可以搵到一個穩定o既,係好幸福! 唉..問番我..!嗯..離離合合,曖曖昧昧...呢個..o個個...都唔知點答好! 唯有答佢呢個moment的答案! 哈!
可能重未有一個男人吸引到,可以令我好鍾意啦! 定係...而家d男人質素真係咁鬼低架呢?

傾下傾下都已經十點半啦..跟住就搭車返屋企lu!~
今日真係好開心^^!

台長: 孫女秘書
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文