24h購物| | PChome| 登入
2004-07-18 23:30:51| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大出血

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

17 July 2004 (Saturday)

今天一早起身!又一條好漢!心情靚靚!加上一早起身望到塊鏡裏面o既我面色几好!(可能因為噚晚用左RICKY仔老遠從韓國帶返黎O既STRAWBERRY YOGUT MASK),而且精神又唔錯!所以心情靚靚返工!今日無乜野做,坐番出面幫爺爺!下午約左朋友去銅鑼灣SHOPPING!有好多戰利品!例如..粉紅色裙仔&褸仔!!連身裙..SK II BODY MASSAGE! BOOTS HEAT MASK...蝴蝶鍊..咕臣俾我隻狗狗BOBO!杯墊俾爺爺!
~WA~咁落去都唔係辦法!女人錢真係易賺!重去左TIME SQUARE 的金象苑食TEA BUFFET!好好味!^O^ 環境几靜!O岩哂去同朋友傾偈!D野又好食喎!尤其是D雞亦!我食左好多隻!嘻嘻!

好累.....累到腳仔軟!不過好鬼開心!

多謝各位好朋友O既關心!其實我無乜事,可能我講得隱晦左少少!所以令到你地擔心我!其實我無乜事,現有的一切都無改變!加上,我都算係好樂觀o既人,第二朝訓醒我就無事架啦!以前同男朋友嗌交,第二日可以唔記得左因乜野要嬲!哈哈哈!都唔知係好事定壞事!~ ^O^~ 所以唔駛擔心我!我無事呢!~一切安好!不過..真係好多謝你地O既留言同安慰!THANKS!

補充一句: ....好朋友....是一世的!

台長: 孫女秘書
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文